The Broken Brush! Zapraszamy!

03 listopada 2012

Wyniki konkursu.

Termin głosowania już minął.
Jak zapewne zauważyliście wygrał nagłówek autorstwa ◢Kɾόℓ Juℓιαη◣ zdobywając 36% wszystkich głosów!
Zgodnie z obietnicą Objęcia Morfeusza już powędrowały do zwycięzcy.
Drugą nagrodą była możliwość dołączenia do ekipy, no ale ◢Kɾόℓ Juℓιαη◣ rezygnuje z tej części nagrody.

Drugie miejsce zajął nagłówek autorstwa Rejnboł, która otrzymuje Zestaw Harmonii.
Trzecie miejsce należy do gracza _Meridiana_, która w nagrodę otrzymuje Krew Meduzy.

Gratuluję!


Edit:
Proszę  Rejnboł i _Meridiana_ o zgłoszenie się do mnie (mugi-chan) po nagrody.

7 komentarzy:

  1. Ojej,drugie miejsce? :33 Jak fajnie,dziękuję wszystkim za głosy!

    Rejnboł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pierwszej 3 wiedziałam że będziesz Julia <333333333333333333333333333333333333

      Usuń
  2. Gratuluję wam :D. Tylko szkoda, że Król Julian nie zechciał dołączyć do spółki ;/. Jej praca jest bardzo ładna :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ta praca nie podoba się bardzo.
    Już lepsza była ta:
    http://s1.img.pl/v/1209/233018praca-na-konkurs.png
    Dla mnie ta jest prześliczna!
    madzia1111 miała mój jedyny głos!

    OdpowiedzUsuń
  4. Praca Juliana, w ogóle nie pasuje i jest nie estetyczna na dodatek ma złe wymiary. Nie wiem jak mogła wygrać -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wszystkim ! |Prace były bardzo fajne osobiście mi do gustu przypadła praca Rejnboł

    OdpowiedzUsuń