The Broken Brush! Zapraszamy!

29 października 2012

Masz pomysł?

Witajcie =)
Ostatnio postanowiłam stworzyć kolejną serię avków. 
Niestety, nic mi do głowy nie przyszło dlatego też postanowiłam urządzić mini konkursik. 
Do wygrania KM! :D
Zasady są proste, piszecie w komentarzu pod postem co mogłoby być w nowej serii avatarów.
Najciekawszy pomysł wygra KM. Pamiętajcie tylko, że nie powinno być to coś co już było i w miarę możliwości nie powinno zajmować całego dnia (no wiecie, szkoła, 
z chemii się muszę podciągnąć za 2 z ćwiczeń T.T).

A kto wie... Może kilka pomysłów zostanie nagrodzonych? :)

42 komentarze:

  1. Spróbuj może coś z kwiatami? Na jednej prezentacji stokrotka, na drugiej mak itd., tylko najlepiej wszystkie zdjęcia bierz od jednakowego fotografa, będzie ładniej. XD

    ~ Julis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra rada, thx. :)
      Jak będę mieć czas to przyjdzie czas na kwiatowe prezki, na razie ograniczam się do avatarów. ;)

      Usuń
  2. A może coś jesiennego... Np. kasztany, liście, żołędzie itd.

    wikaa1509

    OdpowiedzUsuń
  3. może awatary z eliksirami albo z kamieniami szlachetnymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy pomysł, aczkolwiek trudno mi wyobrazić sobie coś takiego. Eliksiry w kociołku? Tylko kolor i ewentualnie pływające rzeczy można by zmieniać, trochę monotonne ale warte przemyślenia. Natomiast kamienie szlachetne... Jest co prawda różnorodność ale nie sądzisz, że avek z kamieniem nie zachęcał by do kupienia?

      Usuń
    2. raczej nie,idzie robić avki z kamieniami szlachetnymi które są w różnych kształtach :) np. diament w kształcie serca

      Usuń
    3. Diament raczej w kształcie diamentu, a co z innymi (rubin, szafir itd.)?
      No i jeszcze, kamienie szlachetne nie są gładką bryłą, są bardzo kanciaste co nie ułatwia xD

      Usuń
  4. Może coś z sawanny lub prerii(stepów)?
    AnitaKonik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie by to wyglądało w wersji rysowanej (ze zwierzętami charakterystycznymi dla danych obszarów). :)

      Usuń
  5. Coś ze ze zwierzętami np:Zwierzęta jesienią ,zeby dokoła nich byuło kolorowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do głowy przychodzi mi tylko zwierzęta na liściach, albo z liśćmi w tle...

      Usuń
  6. Hmm może konie boskie. Wiesz można by było zrobić np. avatar z Szmaragdem i prezentację z Szafirem jako, że kiedy je połączysz wyjdzie Topaz. Co ty na to? Co prawda nie ze wszystkimi można zrobić coś takiego, ale zawsze można wymyślić coś dodatkowo i zrobić powiedzmy avatar i prezentację z Jowiszem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co dokładnie masz na myśli? :)
      Wiele osób robi avki z boskimi, ale jakoś nie zauważyłam z układem słonecznym więc to dobry trop.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Mam na myśli... no po prostu awatary z końmi z układu słonecznego lub boskimi xD Ujmę to w ten sposób: Które konie z tych eee "serii" najbardziej Ci się podobają? Np. Gracz pisze: Zamawiam awatar z Jowiszem i prezentację z Księżycem. Albo drugi przykład. Ty piszesz (To tylko przykład, ja się nie narzucam;): "Oto nowe kolekcje z końmi z Układu słonecznego! Wybierz prezentację a dołączymy awatar (Tylko dla pierwszych pięciu osób)!" W kolekcjach pojawią się np. dwa konie wybrane przez cb lub prezentacja wybrana przez gracza a awatar wybierzesz Ty w zależności od tego jaki koń według cb pasuje do tego na prezentacji. Jeżeli konia z prezentacji da się pokryć (Chyba, że to ogier który może kryć...) awatar robisz z koniem do pary... Ja jak się rozpiszę...^^

      Usuń
    4. O matko xD Sorry, żyję w nieogarnięciu

      E tam... Jak ja się rozpiszę jest gorzej, wypowiedź na pół strony, a nie rozumiesz nawet 1/4 :P

      Usuń
  7. Hmm... Może avki i prezki z serii o: np. dzikich zwierzętach, koniach rysowanych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... rysowane mówisz... Mam pomysł na genialną serię rysowanych avków tylko zrealizuję to w ferie bo teraz nie wyrabiam xD

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Proponuję coś takiego jak piękne konie, czyli pegazy na tle jesiennym, lub konie dzikie na tle jesiennym np. pomarańczowym były by piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej zawsze idą avki z przeźroczystym tłem.

      Usuń
  10. Może seria matki ze źrebakami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pojedynczy avek lub prezke to fajne, ale na serię to trochę za mało.

      Usuń
  11. hm.. J amam wiele pomysżłów ale nie wiem czy muszę tylko jeden zgłaszać. NP. Jeśli umiesz i lubisz rywować mogłabyć rysowac takie wielkooczy zwierzeta np Kota który ma na pół głowy wielkie oczy. Można też by było zrobić avatary z dzikimi kotami. Np lwy. Mam fajną strone z dA pewnej dziewczyny Pozwolił mi używać... Więc Wiesz. Tak naprawde mam wile tych pomysłów więce mogę pisać;3
    Milka Mleczna
    horselove

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz pisać ile chcesz pomysłów, wtedy masz większą szansę na zdobycie KM, ale trzeba liczyć się z tym, że tylko jeden twój pomysł może zostać nagrodzony. :)
      Wielkookie zwierzęta są fajne tylko na narysowanie jednego avka trzeba poświecić trochę czasu którym ja nie dysponuję. Przygotowanie avka zajęło by mi co najmniej tydzień, a wiadomo, wszyscy chcę mieć avka na drugi dzień.

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hm... A co do tych kociaków? to było by mniej więcej takie coś?http://imageshack.us/a/img837/9391/avekssruchomy3.gif
    co ty na to? Tylko że w twoim wykonaniu owiele cudniejsze.
    Można tez z creatora . Konie piękne. zamam kilka fajnych creatorów. A też kolejny pomysł z odbiem. Teraz jest jesień zmieniająca się w zimę można by było wziąść coś zupełni innego np Faze motylów. Ciepłe i spokojene avatary pasujęce do zimy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę rysować niż używać kreatora, to, że nie mam w ofercie rysowanych avków nie znaczy, że nie umiem takich robić ;)
      W moim wypadku wynika to z zabiegania i zapominalstwa.
      Dlaczego zapominalstwa? Ano właśnie, gdzieś koło kompa wcięło mi piórko od tabletu :/
      A co do motyli to bardzo fajny pomysł *.*

      Usuń
  14. Może jakis halloweenowy zestaw? Chyba ze juz byl. Np... Dynia na avku albo... Jakis straszny strach na wroble? ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. A może zabawne lamy? Lama! Jaki pomysł xD
    Pozdrawiam Marsel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł, nigdy w życiu nie rysowałam lamy. To będzie ciekawe doświadczenie :D

      Usuń
  16. Ja mam taki pomysł :
    Kolekcja avków wycinanych, lub piny ze zwierzętami w śniegu. Co ty na to?
    ~Tygrysek56

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avki wycinane już były, z resztą bez kolekcji można zamówić wycinanego taniej, bo tylko za 1 PD :)

      Piny, piny... No może

      Usuń
  17. hm.. Można było by zrobić, tak że.. hm.. Nie wiem jak to wytłumaczyć. No zbliżają się taki dni śłodyczy itp. Można było by znorbić np Serie z takimi placaki, cukierkami. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest coś takiego jak dzień słodyczy? O.o
      Teraz mi to mówisz! Tyle zmarnowanych lat... xD

      Usuń
  18. Ja obstawiam takie trochę mroczne lalki na białym tle.
    Albo w ogóle coś mrocznego. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lalki ogólnie są super jeżeli chodzi o grafikę, właśnie czekam na rozwój takiego bloga gdzie są śliczne zdjęcia lalek i zamierzam z nimi zrobić serię prezek i avków.

      Usuń
  19. O i mam jeszcze jeden pomysł.....
    Takie słodkie zwierzaki. w sensie np. źrebaki itd.
    ~Tygrysek56

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tematyka słodkich zwierzaków się powtarza, ale to zawsze się dobrze sprzedaje i jest na topie.

      Usuń