The Broken Brush! Zapraszamy!

14 stycznia 2013

Wyniki

No cóż ciężki mieliśmy wybór i długo nie mogliśmy się zdecydować kto do nas dołączy, ale no cóż kogoś trzeba wybrać.

Tym kimś jest...


Agata21242

Wszystkim pozostałym gratulujemy dojścia tak daleko, a w szczególności Agacie!


Ekipa PZ


P.S.
Od Britney226
Gratuluję wszystkim którzy przeszli do II etapu i nie wysłali prac. -.- 
Nie dość, że zmarnowaliście mój czas na udzielanie Wam instrukcji to jeszcze Wasze miejsce mógł zająć ktoś inny.

9 komentarzy:

  1. Dziękuję i gratuluję innym uczestnikom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki :) Ciesze się, że przynajmniej Tobie się udało.

    OdpowiedzUsuń
  3. no oczywiście-.- Foch ja go szczelam na Agatę. Ja wysłałam i co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już wiem kto jeszcze wysłał pracę (trzy osoby: ja, Ty i Agata;p)

      Usuń
    2. Wybierałyśmy spośród 3 osób, to był trudny wybór. Nie można zadowolić wszystkich, wybór padł na Agatę.
      Dziewczyny, powodzenia w następnym naborze. ;)

      Usuń
    3. Nie ma sprawy. I dzięki. :)

      Usuń
  4. No dobra ja nie wysłałam ,ale to nie moja wina ,że mam limit na internecie i mi się skończył tego dnia co miałam to wysłać i jeszcze mama mi koleżanke zaprosiła. Miałam nadzieje ,że uda mi się to wysłać ,ale jak jeżeli neta nie mam ?
    Pogodziłam się z tym i szczególnie cię przepraszam Britney226 za to ,ale dopiero od 13 stycznia mi znowu on działa. Trudno ,ale takie jest życie.

    OdpowiedzUsuń