The Broken Brush! Zapraszamy!

20 grudnia 2012

Nabór: Etap II

Niecierpliwi, oj niecierpliwi :)

Mamy wyniki etapu I!
Wybór był bardzo trudny, a wynik wiele razy się zmieniał ale ostatecznie wybrałyśmy te osoby, których prace przykuły szczególnie naszą uwagę.
Osoby które przeszły dalej zmierzą się z trudniejszym zadaniem niż to, które było poprzednio.
Ale bez przedłużania...

Do etapu II przechodzą:



wikaa1509
Kikolka2
Arbuzik
Agata21242
anusia2011

GRATULUJEMY!


Jako zadanie będziecie mieć przerobienie grafik pod 3 zestawy (prezentacja + awatar). Pamiętajcie, że liczy się kreatywność. Mile widziane używanie ozdobnych brushy i niestandardowych (pasujących do reszty) czcionek, nie zapomnijcie także o właściwych wymiarach awatarów. Te również brane będą pod uwagę.
Czas na wykonanie prac macie do 30.12.12 i prosimy wysyłać je na maila (zotay@o2.pl).
Po grafikę i resztę informacji proszę zgłaszać się do Britney226.

Zapomniałyśmy dodać...
MIEJSCE JEST TYLKO JEDNO!

Powodzenia,
Ekipa Pracowni Zotay

10 komentarzy:

  1. OMG Jestem w II Etapie!!! Dzięki! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, bardzo ładne prace ;)
      Mam nawet te brushe które użyłaś xD

      Usuń
    2. Ufff, wyrobiłam się z avatarami! Całe szczęście, bo obsługa tableta to nie taka prosta sprawa jak mi się wydawało :)

      Usuń
    3. Britney- nie zauważyłam że takie same :p
      I tak nie mam na razie innych, bo mi sie nie chcą otwierać w folderze... Muszę je sciągać na kompa siostry i przesyłać mailem na swojego i to nie w folderze, tylko pojedynczo. :S
      Na razie nie mam czasu na takie zabawy, więc korzystam z tego co mam ;)

      Usuń
    4. Najpierw ''rozpakuj'' folder, zanim zaczniesz je ''wkładać'' do GIMP'a. Może będą działać.

      Usuń
  3. stokrotka-na początku było ok, ale później mi się coś pomieszało w kompie i nie da się rozpakować. Za to u siostry się da.

    OdpowiedzUsuń