The Broken Brush! Zapraszamy!

26 listopada 2012

Przestrzeń Twórcza

Jakiś czas temu pisałam prośbę do Was o głosy na moją pracę. 
Obiecałam, że gdy tylko się dostanie do ZJ zorganizuję tu loterię. 
Niestety nie udało się :(

Na dowód mam fragment screena:

No cóż mówi się trudno, tylko trochę szkoda mi tych moich 2-óch kuponów...


Odnośnie naboru: to jedyna i ostatnia szansa na możliwość dołączenia do nas.
Zostały tylko 3 miejsca. Gdy zostaną zapełnione nikt do nas nie będzie 
już mógł dołączyć, aż się nie zwolni żadne.
mugi-chan

EDIT:
Ok, ok cofam to z kuponami, gdyż dzisiaj mi je zwrócili :)...

8 komentarzy:

  1. mnie się bardzo podobało głosowałam , jest mi przykro

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chcę być nie miła, ale ta praca nie robi wrażenia. Jedynie lineart. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi nie wypadla podczas glosowania...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowałabym, ale mi nie wypadła ;/
    Praca jest bardo estetyczna, ale w bardziej kreskówkowym stylu, a z tego co zaobserwowałam w dużej mierze przechodzą głównie prace realistyczne.
    Do realistycznych rysunków koni bardzo polecam tutoriale vernille ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym się zgłosić:) - Olcia995 napiszcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłosić do czego? Przepraszam, ale nie zbyt rozumiem...

      Usuń
    2. Do naboru, ale problem taki, że ten skończył się 30 listopada.

      Usuń