The Broken Brush! Zapraszamy!

08 listopada 2012

Niespodzianka


Pomyślałam sobie , że mogłabym wykonać trochę avatarów i przekazać je wam za darmo!

W czym rzecz ?
 1 Chodzi oto że wybierasz sobie jedną z 10 kategorii avków :
1. Zwierzęta ( możesz powiedzieć jakie )
2. Manga Anime
3.Przyroda
4. Śmieszne 1/10
5.Krajobrazy 1/10
6.Różne miejsca np. Nowy Jork 1/10
7. Grafika filmowa
8. Grafika komputerowa
9.Muzyka
10.Różne pojazdy , samochody , samoloty itd.
 2 A ja wykonuje 5 darmowych prac z każdej kategorii później gdy lista się zapełni sprzedaje avki po 500 equus!
ponadto !
Pierwsze 10 osób które złożą zamówienia dostaną  mały upominek który sobie wybiorą (3/10)
Promień Heliosa
Chmurka
Zwój plutona
Muśnięcie Filotes
Lira Appolina 
Zapraszam i czekam na zamówienia!

15 komentarzy:

  1. Ja poproszę śmieszny :D
    wikaa1509

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze , poszukam jakiś i bardziej pod wieczór około 21 będzie gotowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. A jakbym chciała taki z lalka jak w jakimś poście?Piękny był.

    OdpowiedzUsuń
  4. z Lalką były prezentacje ale postaram się znaleźć na avka też . a na jaki login ? zamówienia chaussette ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę zamówić krajobrazy.
    loki4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może być taki ?
      http://imageshack.us/photo/my-images/838/reretw.jpg/

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. może być takie ?
      http://imageshack.us/photo/my-images/11/catsfll.jpg/

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. ale nie tym z howrse tylko takim prawdziwym koniem OK?

      Usuń
    2. dobrze tutaj dam linka

      Usuń
    3. może być ?
      http://imageshack.us/photo/my-images/821/catshhhh.jpg/

      Usuń
  8. Ja bym poprosiła z L z Death Note z napisem Nutella ~Nutella

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Londynem, New Yorkiem, albo Paryżem, do wyboru, do koloru :3
    @Monibessze

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja Los Angeles!!!

    monetta
    :*

    OdpowiedzUsuń