The Broken Brush! Zapraszamy!

17 października 2012

Głosowanie na nagłówek.

Oj niecierpliwi jesteście :)

Wszystkie prace były tak śliczne, że nasze wybory trochę się przeciągnęły. Niestety musiały zostać wybrane te 10, które zasłużyły na finał.
Tak więc bez dalszych wstępów zapraszam na głosowanie!


Prace zostały ułożone w kolejności losowej!




 _Meridiana_

Nebula

madzia1111

◢Kɾόℓ Juℓιαη◣

 nusiol27

Rejnboł
 

Meloody
 

Kapelusznik

horselove

Julis

Głosowanie trwa do 31. 10. 2012r.

74 komentarze:

  1. sporo czasu jest na głosowanie ;). to dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, dostałam się. ^^ Nie spodziewałam się tego. <3

    ~ Julis

    OdpowiedzUsuń
  3. Głosuję na Meloody < 33333333333.

    OdpowiedzUsuń
  4. _Meridana_ - Prześliczne <3 Głosuję. Kocham tego młodego konika ♥ ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za oddany na mnie głos. A co do błędu ortograficznego w moim nicku to spx xD

    OdpowiedzUsuń
  6. ja głosowałem na pracę Rejnboł. Uważam że jest najbardziej estetyczna i bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  7. głosujcie na ◢Kɾόℓ Juℓιαη◣ bardzo wielu osobom pomaga i za darmo tworzy wspaniałe avki i prezki ! Super gracz! POLECAM JĄ!


    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    3. Proszę o pohamowanie emocji.
      Oboje piszecie z anonima, więc drogi anonimie pierwszy nie postępujesz lepiej. ;)

      Pierwszy anonimie: anonim drugi obraził Króla Juliana, a ty obraziłeś Meloody, patrząc na to z mojej strony sam nie zachowałeś się lepiej.
      Na przyszłość staraj się lepiej dobierać słowa by nie prowadziło to do konfliktu.

      Drugi anonimie: mógłbyś nie wyrażać swoich opinii w taki sposób, po pierwsze możesz urazić kilka osób, a po drugie prowadzi to do kłótni. Stwierdzenie, że coś jest plastikiem jest nie na miejscu. Jak byś się czuł gdybyś włożył w taką pracę dużo czasu i pracy, a ktoś po prostu stwierdził, że jest plastikowa?
      No właśnie, nie było by Ci miło.

      Nie piszę tego by kogokolwiek urazić tylko by przypomnieć wam, że nie właściwe słowa mogą prowadzić do konfliktu i nie miłej atmosfery, a przecież to tylko głosowanie na nagłówek. ;)
      Cała Pracownia Zotay chciałaby by głosowanie odbywało się w miłej i przyjaznej atmosferze. :)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Głosuję na pracę ◢Kɾόℓ Juℓιαη◣ !!!
    Polecam !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ani praca Króla Juliana, ani Rejnboł nie przypadła mi do gustu. Najbardziej podziwiam pracę Meridiany, Nebuli, Meloody, Kapelusznika i Julis. Zagłosowałam na Meridianę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zwrócenie uwagi na mnie. XD Nikt nawet nie spojrzy. =*

      ~ Julis

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. jak Ci się nie podoba nie pisz . Proste jednemu się podoba ,drugiemu nie . I hamuj anonimie ...

      Usuń
  13. Najlepsze? ◢Kɾόℓ Juℓιαη◣ albo Nebula. Głosik na Julianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. hymm jednak Julian! Super praca na prawdę ;> Powodzenia kochana! i dziękuję za wspaniały avek ! ;* <(^.^)>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    3. Szanowny anonimie, zaczynam mieć podejrzenie, że to ty napisałeś wszystkie negatywne komentarze na temat Króla Juliana. Jak Ci się nie podoba to nie pisz, zagłosuj na kogoś innego, a nie obrażaj innych.
      Wszystkie komentarze które będą obrażały kogoś lub jego nagłówek będą usuwane.

      Anonimowy nr. 2 mógłbyś upomnieć gracza w bardziej kulturalny sposób, powiedzenie komuś "stul się . Żal Ci tyłek ściska " nie jest zbyt kulturalne. ;)

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja głosuję na:
    ◢Kɾόℓ Juℓιαη◣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do członków Pracowni Zotay:
      Nie pozwólcie by wygrał ktoś, kto nie zrobił ładnego nagłówka.
      Nagłówek świadczy o jakości spółki graficznej.
      Proszę, weźcie to pod uwagę. :)

      Usuń
  17. Słuchajcie :)
    Wszystkie prace które dostały się do tego głosowania są naprawdę ładne. W końcu nie głosowały 2 czy 3 osoby, ale znaczna większość członków. Jednym podobają się prace Julis, ◢Kɾόℓ Juℓιαη◣, ale sam fakt że są w głosowaniu świadczy o tym, że te prace zasłużyły na uznanie i szacunek. W tej chwili nie chodzi o to czy ktoś do nas dołączy, czy czyjś nagłówek będzie zdobił naszą pracownie, ale o to że spróbował swoich sił. I w tym momencie chcę się odnieść do wszystkich prac, nawet tych co się nie dostały.
    Drodzy autorzy wszystkich nagłówków, gratuluję Wam talentu oraz chęci wzięcia udziału w konkursie.


    Coś się szykuje...
    Niedługo się dowiecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację.ten konkurs nie jest po to aby się kłócić i mówić kto jest lepszy.zauważyłam,że najczęściej to anonimy piszą krytykę...to dziwne...dlaczego się nie ujawnicie?dlaczego osoby które biorą udział nie mogą wiedzieć komu się ich praca nie podoba a komu się podoba?

      Usuń
    2. Witam ! Nie mogę utworzyć tutaj konta ;/ nie wiem dlaczego ;/

      Zgadzam się i proszę mnie nie obrażać i nie podszywać się pode mnie ! ;/ . Jak macie coś do mnie to darujcie sobie bo nikt mnie nie zna i niech nie ocenia... ten kto pisze z anonima komentarze obrażające mnie niech sam zrobi i pokaże jaki zdolny ,cwaniak tylko w pisaniu ale mnie to nie rusza bo nie obchodzi mnie zdanie tych którzy mnie obrażają ,doceniam tych którzy mnie szanują... I te obraźliwe komentarze powinny być usunięte nie tylko w stosunku do mnie.
      ◢Kɾόℓ Juℓιαη◣

      Usuń
    3. ◢Kɾόℓ Juℓιαη◣22 października 2012 19:29

      udało się z tym kontem ;D

      Usuń
  18. widać ,że jedna i ta sama osoba to pisze . Po prostu zazdrość .Te komentarze nie są do obrażania i wypisywania takich rzeczy więc mugi-chan powinna usunąć te komentarze . Asia

    OdpowiedzUsuń
  19. och ;/ Nie macie co robić? Przestańcie obrażać prace innych tym bardziej Juliana ! Co wam zrobił ,że tak jedziecie po nim? A tak... ma najwięcej głosów c'nie? To was denerwuje. To powiem wam, że widocznie zasługuje na te punkty skoro tyle ich ma . Nikogo do niczego nie zmusza kto chce ten głosuje a jak nie to nie . Ludzie ogarnijcie się każda praca ładna i nie komentujcie tak ostro. Każdy ma prawo do własnego zdania ale nie najeżdżajcie na uczestników ! :/ To tyle ... Pozdro dla uczestników i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To jest bardzo dobry przykład stosownego podejścia do problemu. :)

      Usuń
  20. Król Julian jest THE BEST !!!!
    Kto obrazi jego pracę to dopiero dostanie ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez gróźb proszę (trudno jest wlać komuś przez neta ale i tak proszę przystopować z emocjami):)

      Usuń
  21. Julian górą.!. Najładniejsza praca jak dla mnie . Głosik leci do Ciebie ;) ŻYCZĘ CI WYGRANEJ KOCHANA, ZASŁUGUJESZ NA TO ;* PRZY OKAZJI DZIĘKUJĘ ZA WSPANIAŁĄ PREZKĘ I AVEK ;********************************************************

    OdpowiedzUsuń
  22. A mi się nie podoba praca Juliana. Bardziej odpowiada mi Nebuli, ponieważ pasuje kolorystycznie do tła.

    Niektóre prace absolutnie mi nie przypadły do gustu i aż się zdziwiłam, że tak wiele osób oddało na nie głos. No ale co kto lubi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ◢Kɾόℓ Juℓιαη◣23 października 2012 20:35

      Jak już było mówione tutaj nie pisze się negatywnych opinii tylko daje się głos na tego ,którego praca bardziej się podoba . Więc daruj sobie takie komentarze i jakbyś chciała wiedzieć było mówione ,że nie musi pasować do tła bo tło można zmienić . Rozumiem ,że być może to Twoja koleżanka ale nie krytykuj mnie. Podoba Ci się jej praca to zagłosuj i tyle ,takie komentarze są zbędne. Wiem ,że twoje słowa : "Niektóre prace absolutnie mi nie przypadły do gustu i aż się zdziwiłam, że tak wiele osób oddało na nie głos. No ale co kto lubi..." tyczą się mnie ale widocznie Ci nie mający gustu takiego jak ty wolą jednak moją pracę i uszanuj to zamiast komentować to w taki sposób ... obrażając niczego nie osiągniesz .JEDNYM SIĘ PODOBA INNYM NIE.

      Usuń
    2. Julianie tym razem według mnie nie masz racji. Nubia nie obraziła nikogo jako osoby tylko grzecznie wyraziła swoją opinię o pracy. Dlaczego miała by tego nie robić? Jak napisałeś:
      JEDNYM SIĘ PODOBA INNYM NIE.
      No to niech ci jedni i drudzy wyrażają swoje pinie, jest to absolutnie wskazane. Dokąd wyrażają się kulturalnie nie ma problemu.

      Z poważaniem,
      Stokrotka 112

      Usuń
    3. ◢Kɾόℓ Juℓιαη◣23 października 2012 20:54

      mnie to obraża ... bo pracowałam nad tym i nie życzę sobie takich komentarzy . Niech wyraża swoje opinie ale dobre na temat Nubi a nie przy okazji negatywnie mówi o mnie . Proste ...

      Usuń
    4. ◢Kɾόℓ Juℓιαη◣23 października 2012 20:56

      przepraszam pomyliłam się * Nebuli a nie Nubi

      Usuń
    5. No cóż... To moja opinia o sprawie i kłócić się nie będę :) .

      Usuń
    6. Julian ma racje, mnie też by to obraziło. Dziewczyna się starała a tu wejdzie jedna z drugą i komentują bo zazdroszczą ,że wygrywa. Widocznie zasługuje . Ludzie DAWAJCIE GŁOSY NA TE PRACE KTÓRE SIĘ WAM PODOBAJĄ I JE KOMENTUJCIE W POZYTYWNYM ZNACZENIU A KTÓRE WAM SIĘ NIE PODOBAJĄ TO ZOSTAWCIE TO DLA SIEBIE BO TYM OSOBOM SPRAWIACIE PRZYKROŚĆ WEŹCIE TO POD UWAGĘ! ;/ ;( Ja mam problem nie wiem na kogo zagłosować :( dwie prace mi się podobają . Julianie nie przejmuj się tymi komentarzami bo to po prostu zwykła zazdrość ;) Masz piękną pracę ale _Meridiana_ jest moją znajomą i to jej dam głos bo inaczej nie potrafię a i tak wiem ,że ty wygrasz :)

      Usuń
    7. Mi też się może jakoś nie podoba praca Juliana,ale nie uważam że moja jest najlepsza.Najbardziej podoba mi się praca gracza rejnboł i Nebuli(głosik najpierw na jedno potem na drugie i na siebie:) ),ponieważ jest jest ona bardzo ciekawa i artystyczna...
      Coż...moim zdaniem wszystkie negatywne i większość pozytywnych komentarzy na temat pracy Juliana pisze jedna ta sama osoba.Czemu tak poślę?Już tłumaczę.Ponieważ najpierw jakiś anonim napisał:
      Witam ! Nie mogę utworzyć tutaj konta ;/ nie wiem dlaczego ;/

      Zgadzam się i proszę mnie nie obrażać i nie podszywać się pode mnie ! ;/ . Jak macie coś do mnie to darujcie sobie bo nikt mnie nie zna i niech nie ocenia... ten kto pisze z anonima komentarze obrażające mnie niech sam zrobi i pokaże jaki zdolny ,cwaniak tylko w pisaniu ale mnie to nie rusza bo nie obchodzi mnie zdanie tych którzy mnie obrażają ,doceniam tych którzy mnie szanują... I te obraźliwe komentarze powinny być usunięte nie tylko w stosunku do mnie.
      ◢KɾόℓóJuιαη◣\
      -----------------------------------
      Potem napisał ◢KɾόℓóJuιαη◣ że udało mu się z kontem,a ta wcześniejsza wiadomość nie zmieniła twórcy na ◢KɾόℓóJuιαη◣ tylko nadal jest anonimem,czyli ktoś albo podszył się pod Juliana na dwóch kontach,albo to Julian oszukuje,ale nikogo nie oskarżam...To moja opinia.

      Usuń
    8. ◢Kɾόℓ Juℓιαη◣24 października 2012 18:19

      nie oszukuję po prostu nie wiedziałam jak się podpisać tzn ,żeby był nick . Jak to zrobiłam to napisałam ,że się udało . Coś dziwnego w tym? Obraziłam kogoś czy coś w tym stylu? Nie rozumiem ... Podpisałam się pod tamtym komentarzem a chwilę później napisałam z tym nickiem ,że mi się jednak udało. I raczej bym na siebie negatywnych komentarzy nie pisała bo to jest chore nie jestem dzieckiem a tym bardziej pozytywnych bo te komentarze nic nie dają ;D więc zastanów się zanim coś głupiego napiszesz na mój temat ... Jestem uczciwa a ty mnie nie znasz więc nie sugeruj ,że to wszystko ja . A oszustwem jest to ,że dajesz 3 głosy . Więc to z Tobą jest coś nie tak .

      Usuń
    9. ◢KɾόℓóJuιαη◣24 października 2012 18:21

      """"Potem napisał ◢KɾόℓóJuιαη◣ że udało mu się z kontem,a ta wcześniejsza wiadomość nie zmieniła twórcy na ◢KɾόℓóJuιαη◣ tylko nadal jest anonimem""""
      NIE ZMIENIŁAM BO NIE WIEM JAK .

      Usuń
    10. ◢KɾόℓóJuιαη◣
      Nie mogłaś zmienić bo się nie da. Tak samo jak ja teraz piszę z anonima po zalogowaniu się nie zmieni na mój nick.

      Usuń
  23. ◢Kɾόℓ Juℓιαη◣ bardzo mi się podoba ta praca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ◢KɾόℓóJuιαη◣24 października 2012 18:25

      Bardzo dziękuję ;) I nie tylko Tobie ale każdemu kto nie zazdrości mi i pisze miłe komentarze :) DZIĘKUJĘ ZA GŁOSY ! Pozdrawiam ;*

      a reszta niech mnie obraża ,krytykuje i robi co chce nie będę się wami przejmować ;) ;D

      Usuń
  24. ◢Kɾόℓ Juℓιαη◣ Głos dla Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ◢Kɾόℓ Juℓιαη◣25 października 2012 18:41

      BardzOo dziękuję! ;D ;*

      Usuń
  25. A ja się nie dostałam xd no cóż czasem tak bywa . Powodzenia ! ~Nutella

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  27. A mi najbardziej podoba się praca Julis ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Każdy głos się dla mnie liczy, nie dla wygranej, ale chociażby dla uznania. :*

      ~ Julis

      Usuń
  28. Widzę, że ktoś mnie wcześniej obraził, ale nawet nie wiem czym i za co. Spoko XD. Dziękuję wam wszystkim za głosy :). Napiszcie do mnie na PW a każdemu dam po gratulacji i PD :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Tak właściwie, to nie rozumiem tego całego zajścia z Kɾόℓem Juℓιαηem. o-O Komuś się może podobać, komuś nie. I pohamujcie się z emocjami, przyznawanie, ze kogoś praca nie jest ładna to nie obrażanie, tylko wyrażanie własnego zdania. A jeśli ktoś nadal uważa, ze jest to ubliżanie sobie to chyba jest zbyt emocjonalny.

    Mi się osobiście praca Kɾόℓa Juℓιαηa nie podoba. Czemu? Brushe na konturach nagłówka się ucinają, co będzie wyglądało nieestetycznie. To samo z formatem JPG i z brakiem przeźroczystego tła. Nie posiada nawet podpisu, a zdjęcie konia jest rozmazane. I nawet nie jest rozmiarowe - ma za mało pikseli szerokości, a wysokość powinna mieć równe setki. Tak więc nie rozumiem tego całego podniecania się pracą Kɾόℓa Juℓιαηa. Wolę już zagłosować na pracę Meloody, Nebuli czy Rejnboł.

    Wiem, że sama z tą grafiką nie wymiatam, ale każdy może wyrazić swoje zdanie na temat pracy innych.

    Dziękuję.
    xoxo,
    ~ Julis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. ◢Kɾόℓ Juℓιαη◣27 października 2012 16:38

      Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  30. Ok. Słuchajcie...
    Nie sądziłam że pozostawienie komentarzy wywoła taką burzę.
    Jak napisałam na początku "WSZYSTKIE PRACE SĄ ŚLICZNE". . Tak jak Julis napisała to że komuś się nie podoba to nie jest ubliżanie tylko wyrażanie własnego zdania. A to już jego sprawa.
    No ale wiem że robi się po czym takim przykro, więc aby uniknąć takich komentarzy blokuję możliwość dodawania nowych. Jest to równoznaczne z tym że jeśli w przyszłości będzie taki konkurs ponownie organizowany (czego nie wykluczam), również możliwość dodawania komentarzy będzie zablokowana.

    Nom to tyle.

    ~mugi-chan

    OdpowiedzUsuń